Pagina's

woensdag 2 november 2016

MUA velvet lip lacquer

Heey allemaal, vandaag heb ik eindelijk weer een review. De laatste tijd zijn er geen artikelen online gekomen, dit komt doordat ik het erg druk had/heb met school en tijdens de vakantie heb ik een aantal dagen ziek op bed gelegen. Maarja, buiten dat, dit keer heb ik een review over de 'Velvet lip lacquer' van MUA.

Ik heb hem in de kleur: 'Tranquility'

Het product is makkelijk aan te brengen met de sponsapplicator.

Hier boven zie je de swatch van de MUA 'velvet lacquer' in de kleur 'tranquility'.

Het product brengt fijn en makkelijk aan, ook droogt hij heel erg snel. Wat ook erg fijn is, is dat ze de hele dag goed blijven zitten, je hoeft hem eigenlijk niet eens bij te werken. Het enige nadeel(wat eigenlijk ook weer een voordeel is maarja...) is dat hij erg lastig te verwijderen is.

De MUA velvet lip lacquers zijn te koop bij o.a. Kruidvat voor €4,99 dit is helemaal niet duur en zeker omdat nhet een erg fijn product is.

Ik zou dit product zeker aanraden!

Dit was het weer!

Liefs Sterre