Pagina's

woensdag 9 november 2016

Make-up of today

Heey allemaal, vandaag heb ik een Make-up of today voor jullie. Ben je benieuwd welke make-up ik vandaag draag? Lees dan snel verder...

Als eerste de basis, ik doe een heel klein beetje van de 'all matt plus' en dan doe ik er de 'nude illusion' bij. Dit doe ik zodat ik de goede kleur krijg. Dit breng ik aan op mijn gezicht en daarna breng ik wat concealer aan rondom mijn ogen.

Dan poeder ik het geheel af met de 'matte maker' van maybelline, zodat ik de hele dag een mat gezicht heb.

En dan nu verder met de gezichts make-up, om mijn gezicht te contouren en bronzen gebruik ik een contour palette van de action. Om een beetje kleur aan te brengen op mijn wangen breng ik een matte blush van essence in de kleur 020 'Berry me up'. En dan als laatste breng ik een highliter dupe aan van de mary-lou manizer van Aliexpress.

Dan zijn we nu aangekomen bij de oog make-up.... Ik breng eerst met een eyeliner pen een lijntje aan boven mijn ogen, deze dag had ik niet zoveel zin een een wing dus die sloeg ik over. Daarna breng ik mascara aan op mijn bovenwimpers (de paarse) en dan op mijn onderwimpers (de blauwe). Op mijn  onderwimpers doe ik waterproof omdat dat heel snel gaat smudgen onder m'n oog.

En dan dit prachtige palette van make-up revolution.

Ik gebruik de kleur 'perfect' om mijn wenkbrauwen mee in te vullen.

Dan zijn we alweer aangekomen bij de lippen, vandaag droeg ik deze liquid lipstick, in de kleur 'Tranquility'. Deze blijft de hele dag goed zitten, dus dat is fijn want dan hoef ik hem gedurende de dag niet bij te werken.

Als allerlaatste breng ik een fixingspray aan van de Etos zodat alles de hele dag goed blijft zitten.

Dit was het weer voor vandaag!

-xxx- Sterre