Pagina's

zaterdag 1 oktober 2016

Shoplog designer outlet Roermond

Heey allemaal, vandaag heb ik een shoplog samen met mijn  tante, In Designer outlet Roermond. We hebben allebei opgeschreven waarom we dit zouden kopen en hoe het product bevalt. Ben je benieuwd naar de overeenkomsten en verschillen? Lees dan snel verder...

Ik: Dit product Zou er voor moeten zorgen dat je een goede basis voor je make-up hebt en dat je poriƫn minder zichtbaar worden. Een vergelijkbaar product is de Maybelline Babyskin primer. Het product is erg fijn in gebruik.

Tante: Ik gebruikte dit product al dus dit was puur voor in de voorraad. Je kunt het vergelijken met de Babyskin primer die op je blog hebt gezet. Dus ik hoef je niet te vertellen dat het standaard in mijn toilettas zit. 


Het product heeft een handige verpakking.


Het product is heel lichtroze/wit van kleur.

Het product heeft een erg fijne structuur en is fijn in gebruik.

Dan een mascara...

Ik: Toen ik deze mascara zag, viel me al meteen op dat deze een aparte verpakking had, ik vind het er erg leuk uitzien! Ik heb de mascara uitgetest, maar ik moet zeggen dat dit niet zo mijn ding is... Deze mascara is meer voor het verlengen van je wimpers, maar ik houd meer van meer volume in m'n wimpers. Verder is het wel een prima mascara, maar ik houd gewoon niet zo van dit soort mascara's.

Tante: Ik heb deze mascara gekozen vanwege het borsteltje. Dat is namelijk gewoon recht met een klein puntje aan het eind. Ik heb altijd ruzie met die gebogen borsteltje op een of andere manier krijg ik het dan altijd voor elkaar om even mijn oog te raken. Met een recht borsteltje gebeurt dit bij mij niet, dus is de start al goed. Verder blijft de mascara goed zitten. Geen zwarte panda ogen op het einde van de dag.

Hie zie je het borsteltje van de mascara.

Dan de welbekende 'color tattoos' van Maybelline.

Ik: Ik was al langer benieuwd of de 'color tattoos' nou wel echt zouden werken, dus deze wilde ik natuurlijk even uittesten. Zelf vind ik de kleuren niet zo mooi, ik zou eerder voor een andere kleur gaan, zodat je hem ook als basis kan gebruiken, want hij blijft namelijk wel de hele dag goed zitten.

Tante: Ik heb gekozen voor deze oogschaduw vanwege de mooie metallicachtige kleur. Ik heb licht en donkerbruin genomen. De lichte kleur lijkt een beetje goudachtig. Ik wilde deze kleuren samen combineren. Maar de lichte kleur klonter erg op als je hem op doet en dat ziet er niet uit. Dus ik gebruik nu alleen de donkere kleur in combinatie met ander oogschaduw. Deze kleur kun je wel mooi egaal aanbrengen. De oogschaduw blijft wel goed zitten als je het s ’morgens op breng zit het tegen de avond nog op.

Het product is makkelijk open te maken met de draaidop.

Hier zie je de swatches van de 'color tattoos'.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden, een keertje iets anders dan normaal.

Tot de volgende keer!

-xxx- Sterre