Pagina's

zaterdag 8 oktober 2016

Maybelline vivid matte liquid

Vandaag heb ik een review voor jullie over 2 vivid matte liquids van Maybelline. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...

Het product heeft een fijne grote sponsapplicator, zo kan je hem gemakkelijk aanbrengen.

Hierboven zie je de swatches van de  lipsticks, ze zijn erg goed gepigmenteerd en dekken goed!
Links 50 'nude thrill' en rechts 05 'nude flush'.

Ik heb een mooie bruine nude kleur en een mooie roze nude kleur uitgekozen.
De lipsticks brengen erg fijn aan en dekken goed. Wat me wel opviel bij het gebruiken van dit product is dat ze niet helemaal mat worden, zoals de NYX soft matte lip creams, maar dat vind ik niet zo heel erg, dit voelt juist fijner aan op de lippen.

Ik vind de vivid matte liquid van Maybelline erg fijn werken en ik kan ze zeker aanraden!

Ze zijn o.a. te koop bij de Etos voor €6,99 maar maybelline is erg vaak 1+1 gratis bij Kruidvat of Etos dus als je ze wilt halen zou ik daar eventjes opletten.

Dit was het weer voor vandaag!

Liefs Sterre