Pagina's

woensdag 12 oktober 2016

I love sleep tag

Heey allemaal, vandaag heb ik weer een tag voor jullie, dit keer is het de 'I love sleep tag'. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder...

Hoelaat ga je meestal naar bed?
Wanneer is school heb de dag erna ga ik rond 21.45 naar bed en in het weekend of vakantie vaak verschillend maar meestal rond 23.00

Wat is je vaste ritueel voor het slapen gaan?
M'n tas inpakken voor der dag erna, tanden poetsen, mijn make-up eraf halen, omkleden en daarna ga ik slapen.

Wat doe je als je niet kan slapen?
Dat komt gelukkig niet zo vaak voor maar anders probeer ik gewoon toch in slaap te komen, ik blijf dus wel lekker in m'n bed liggen.

Wat is je favoriete slaaphouding?
Op m'n zij liggen vind ik denk toch wel het fijnste.

Waar mag je jouw altijd voor wakker maken?
Chocolade, een nieuwe telefoon, een mac lipstick of wanneer iemand echt iets heel belangrijks te melden heeft.

Hoelaat gaat je wekker s'ochtends?
Mijn wekker gaat op schooldagen meestal om 05:45 en in het weekend zet ik geen wekker.

Snoozen of direct opstaan?
Ik heb expres mijn wekker eerder gezet zodat ik nog even kan snoozen maar na 1 keer snoozen ga ik er meestal wel uit.

Slaap je uit in het weekend?
Meestal probeer ik wel uit te slapen maar dat gaat niet altijd even makkelijk, maar als ik heel moe ben kan ik best lang uitslapen als ik wil.

Welke rare dingen doe je in je slaap?
Ik doe niet echt bijzondere of rare dingen in mijn slaap, haha.

Hoeveel kussens liggen er in je bed?
1

Wat heb je aan in bed?
Een korte of een lang jogging/pyjama broek met een lekker los T-shirt.


Slaap je met sokken aan?
Nopeee.

Hoe groot is je bed?
90 bij 200 cm.

Als je wakker wordt wat is het eerste dat je doet?
Op m'n telefoon kijken en alle berichtjes lezen die ik gemist heb, ook stuur ik altijd even een 'goodmorning' snapchat naar m'n vrienden.

Droom je elke nacht?
Waarschijnlijk wel, maar ik kan ze me niet altijd even goed meer herinneren.

Welke droom of nachtmerrie kan je je het best herinneren?
Ik zou zo nu even niet zo snel een droom kunnen bedenken...

Wat is je grootste droom?
Naar Amerika en dan ook nog eens onbeperkt shoppen daar, dat lijkt me wel wat.

Dit was het weer voor vandaag! 

-xxx- Sterre