Pagina's

woensdag 5 oktober 2016

Brushegg Aliexpress

Haaii, vandaag heb ik weer een keertje een review over een product van Aliexpress. Dit keer een 'Brushegg' met deze tool zou je heel gemakkelijk je kwasten schoon kunnen maken. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...

Zoals je ziet zitten er aan de onderkant allemaal ribbeltjes waar je met je kwast overheen moet gaan zodat ze schoon worden.

Ik ga jullie laten zien hoe dat ik mijn poederkwast schoon maak.

Ik gebruik gewoon douchegel om mijn kwasten schoon te maken.

Ik breng een beetje douchegel aan om de brushegg.

Je kan hem erg gemakkelijk vasthouden, door je vingers erin te steken.

Daarna maak je je kwast nat en 'schrob' je de kwast schoon.

Ik vind het product erg handig werken en ik zou hem zeker aanraden.
Ik heb hem hier besteld voor €0,54 en het duurde ongeveer 1,5 maand voordat ik hem in huis had.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!

Liefs Sterre