Pagina's

zaterdag 3 september 2016

Rituals scrub

Hallo allemaal, laatst kreeg ik een cadeaubon van de Rituals, daarvan heb  ik deze scrub gekocht. Benieuwd hoe deze mij bevalt? Lees dan snel verder...

Het is een scrub voor onder de douche, je hebt de scrub in verschillende geuren, ik ben gegaan voor: 'Sweet orange & cedar'. Het product heeft een frisse citrusgeur, heerlijk! 

De achterkant van het flacon.

Het product zit in een tube verpakking met een 'klik-dop'. Hij gaat makkelijk open.

Zo komt het product eruit.

Hier heb ik het product uitgesmeerd en mijn huid ermee gescrubd.

De scrub werkt erg fijn niet te grove en niet te fijne korrels. De scrub is gemakkelijk af te spoelen en de korrels spoelen er gewoon mee af. Nadat ik de scrub gebruikt heb voelt mijn huid echt heerlijk zacht aan. Wat wel een minpuntje aan deze scrub is, is dat de geur minder lang blijft hangen.

Ik vind de scrub erg fijn werken, ik zou hem zeker aanraden!

De scrub is te hier koop voor maar €10,00

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden!

-xxx- Sterre