Pagina's

woensdag 28 september 2016

Maybelline mascara waterproof

Lang geleden in een shoplog zagenjullie dat ik twee nieuwe mascara's had gekocht. Dit keer heb ik een review voor jullie.

De mascara bevat 10 ml en is 6 maanden houdbaar.

Het welbekende uiterlijk van de Maybelline mascara's, is ook bij deze weer te zien.

Op de achterkant van de mascara zie je nog even goed wat de mascara belooft te doen.

Zoals je hierboven ziet, heeft de mascara een vrij dik borsteltje, hier ben ik enorm fan van. De mascara spreid de wimpers goed en brengt gemakkelijk aan. De mascara blijft de hele dag goed zitten. Er wordt gezegd dat hij waterproof is, dit klopt inderdaad.

Ik vind de mascara erg fijn werken, ik kan hem zeker aanraden!

De mascara kost €15,49 en is o.a. te koop bij Kruidvat.

-xxx- Sterre