Pagina's

woensdag 7 september 2016

Abercrombie & Fitch parfum

In de vakantie ben ik een dagje gaan shoppen in Amsterdam. En heel toevallig(uhum..) Zit in Amsterdam de Abercrombie, 

Ten eerste moet ik zeggen dat ik het doosje er al heel mooi uitzien, dat belooft veel goeds...

Voor deze parfum betaal je €54,- voor 50 ml. De parfum is te koop bij Abercrombie & Fitch. Als je deze parfum wil bemachtigen moet je wel snel zijn want het is een limited edition.

Op de achterkant van het doosje staan de ingrediƫnten.


Ook de flacon van het parfum zie er heel mooi uit!
(Oke, ik ga nu voor jullie proberen de geur te omschrijven...)
Ik vind deze parfum echt heerlijk ruiken! Hij heeft een hele lekkere rozengeur, lekker zoet!
 De parfum blijf je de hele dag goed ruiken.

Ik ben heel erg fan van deze parfum!

Dit was het weer voor vandaag!

-xxx- Sterre

P.S. Sorry dat het artikel van vandaag later online kwam, ik had het erg druk de laatste tijd...