Pagina's

zaterdag 10 september 2016

2x Sally Hansen nagellak

Heey allemaal, vandaag heb ik eindelijk weer een review over nagellak! Deze review gaat over 2 gel kleur lakjes van Sally Hansen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...

Dit keer heb ik de kleuren: 210 'Pretty Piggy' een prachtige roze kleur en 370 'Sugar Fix' een hele mooie baby blauw kleurtje. Oja, het middelste potje is trouwens een topcoat, deze is wel gewoon doorzichtig, haha.

De nagellak dekt heel goed, bij deze foto heb ik 2 laagjes kleur en 1 laagje topcoat aangebracht.

Ik vind de lakjes fijn werken, het is erg fijn dat je voor deze gel nagellak geen lamp nodig hebt, dat scheelt veel tijd! De nagellak blijft zeker een week goed zitten.

Ik ben heel fan van de miracle gel nagellak van Sally Hansen! (inmiddels heb ik ook al meerdere kleurtjes gekocht...)

De miracle gel nagellak van Sally Hansen is best wel prijzig, deze kost namelijk €11,99 maar bij de Etos zijn er erg vaak aanbiedingen dus dat scheelt.

Dit was het weer voor vandaag!

Liefs Sterre