Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

Vakantie 2016

Heey allemaal, vandaag heb ik voor jullie een overzichtje hoe mijn vakantie eruit zag afgelopen jaar. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...

De eerste 2 weken van mijn vakantie had ik 2 kampen, eentje van de scouting en eentje van school. Dit waren 2 super leuke maar vooral gezellige weken!

Na die 2 weken kamp ben ik meteen doorgegaan naar vakantie.

We zijn een dagje naar Amsterdam geweest...

 Ook hebben we een dagje geshopt in Batavia stad...

Tijdens de vakantie waren we ook een aantal daagjes te vinden in Walibi, dit was namelijk maar 5 min. rijden vanuit onze camping.

De laatste avond dat we op de camping waren zijn we gezellig gaan lasergamen met iedereen!

Omdat mijn tante ging trouwen mocht ik eindelijk een keertje acryl nagels laten zetten.

Toen natuurlijk nog de bruiloft zelf, het was echt een super geslaagde dag!

Deze week zijn ook nog mijn schoolboeken binnen gekomen, het eind van de vakantie komt steeds dichterbij...

Ik ga mijn best doen om het bloggen weer op te pakken, op m'n laatste vakantie daagjes ga ik nog even lekker foto's maken en artikelen schrijven. Ik ga mijn best doen dat er weer gewoon elke woensdag en zaterdag een artikel online komt!

Dit was het weer!

Liefs Sterre