Pagina's

woensdag 20 juli 2016

Wishlist juli 2016

Heey allemaal, vandaag ga ik jullie mijn wishlist van dit moment laten zien. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder...

Dit parfum van Abercrombie & Fitch lijkt me heel erg lekker, dus deze staat zeker op mijn wishlist op dit moment.

Dan staat er ook nog een kwasten set op mijn wishlist, het is namelijk de 'sam's picks' set. Hierin zitten eigenlijk alle kwasten die ik vaak zou gebruiken. Ik heb ook al zoveel gehoord over de real techniques kwasten dat ik ze ook een keertje wil uitproberen.

En als 3de heb ik de liquid lipsticks van MUA, ook hier heb ik veel goeds over gehoord en deze lijken me gewoon heel fijn! De kleur die ik het allerliefste zou willen hebben is: 'Tranquility'.

Ook staat er een bikini op mijn wishlist. Een 'Triangl' Ik ben echt verliefd op deze bikini's! Vooral de kleur 'Flamingo Fling'. Het enige nadeel van de triangl bikini's is dat ze best prijzig zijn, voor bijv. deze bikini betaal je al gauw €90,- !

Waarschijnlijk kennen jullie dit telefoonhoesje wel, het is namelijk een telefoonhoesje die HET perfecte selfie licht geeft. Dit hoesje lijkt me echt super fijn!


Dan iets heel anders dan de dingen die ik jullie tot nu toe heb laten zien. Ik heb al een 'New Era' pet en die zit echt super fijn. Ik zag op een website deze kleur. En ik was verliefd!


Ook staat er een soort van foundation op mijn wishlist, namelijk de 'nude magique cushion foundation' van L'Oréal. Ook over dit product heb ik al veel goeds gehoord, dus ik ben er ook benieuwd naar geworden.


Deze limited edition collectie van Essence zal je vast niet ontgaan zijn. Ik ben op de dag dat de collectie uitkwam al naar een aantal filialen geweest maar vrijwel overal was het uitverkocht. Ik zou super graag het palette van Serena een keer willen uit willen proberen.
Laatst kwam er een video online van Beautygloss waarin ze de nieuwe Beautygloss make-up tasjes lanceerde. Deze lijken me echt super leuk als toilettas. Als ik er eentje ga kopen zou ik een roze kopen.



En dan als laatste heb ik een 'soft matte lip cream' van NYX. Ik vind de kleur Stockholm echt prachtig!


Dit was het weer!

Liefs Sterre

P.S. Er komt voorlopig geen artikel online, omdat ik weg ben..... Ik had wel snel artikelen kunnen schrijven maar ik wilde geen slechte artikelen leveren. Dus ik hoop dat er zo snel mogelijk weer artikelen online kunnen komen.