Pagina's

woensdag 13 juli 2016

Update: vakantieeee!

Heey allemaal, Vandaag heb ik voor jullie een update. Hierin vertel ik eventjes hoe het kwam dat de artikelen later waren de afgelopen tijd.... Ook vertel ik eventjes over hoe ik het in de vakantie ga doen met bloggen.

De reden waardoor dat ik het de laatste tijd heel druk had kwam door de proefwerkweek...... Hierdoor had ik minder tijd om te bloggen en waren het misschien niet de beste artikelen die je hebt gelezen....

Ik ben net klaar met de proefwerkweek, dus eindelijk kan ik het ook zeggen, 'IK HEB VAKANTIEEEE!!' 

Ik ga in de zomervakantie op een aantal kampen en ik ga natuurlijk ook nog zelf op vakantie. Hierdoor heb ik dus weinig tot geen tijd om te bloggen.... Maar ik ga deze week nog even mijn best doen om zoveel mogelijk artikelen vooruit te schrijven. Maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben als er geen artikelen online komen.

Dan heb ik nog iets wat ik eventjes kwijt wil, ik ben namelijk van plan om in de vakantie te starten met een YouTube kanaal. Daarom ga ik op vakantie ook 'proberen' te vloggen.

Uhmmm, volgens mij was dat alles wat ik jullie wilde vertellen....

Dit was het weer!

Liefs Sterre