Pagina's

zaterdag 16 juli 2016

Review FasionfeelingNL + kortingscode!

                                                                             Artikel in samenwerking met FashionfeelingNL

Heey allemaal, vandaag heb ik een review van een 'webshop' van Instagram. Ik heb ook een kortingscode voor jullie kunnen regelen, dus lees maar snel verder...

Het is heel goed verpakt in een envelop met bubbeltjesplastic.

Ook zit er een visitekaartje in.

De achterkant van het visitekaartje.
Zoals je misschien al kan zie e ik een kortingscode voor jullie kunnen regelen.

Gebruik de code 2001 voor 10% korting op je bestelling!

Hmmm... Een cadeautje...

Er zitten nepwimpers in. Superleuk!
Het zijn mooie subtiele wimpers.

De achterkant van het briefje met de wimpers.

En dan nu hetgene dat ik besteld had, een beautyblender. Het is een dupe, maar werkt hij net zoals de echte? Dat ga ik jullie nu vertellen.

De 'gebruiksaanwijzing'.

De achterkant van de 'gebruiksaanwijzing'.

Ik heb de spons eventjes onder de kraan gehouden en zoals je ziet paste hij daarna niet meer terug in het doosje, moet je nagaan hoeveel water de spons heeft opgenomen.

 
Zo ziet de spons eruit.

Je moet eerst de spons onder de kraan houden en daarna kan je je make-up er mee aanbrengen, dit doe je met een deppende beweging.
Ik heb al veel beautyblender dupes getest, maar ik moet zeggen dat ik deze toch wel heel fijn vindt werken. Als je deze spons hebt gebruikt ziet je make-up er heel 'natuurlijk' uit.

Op dit moment is de beautyblender niet meer op voorraad maar als je even contact opneemt met de webshop, kan er wel iets voor je geregeld worden.


Over de FashionfeelingNL:
- Bestellingen worden bezorgd met postnl.
- Het is mogelijk je bestelling op te halen in Den Haag.
- Heeft vaak acties.
- Make-up maar ook Fashion artikelen.
- Heeft ook superleuke 'maandboxen'.
- Is gesloten tot na de zomervakantie.



Dit was het artikel weer voor vandaag.

-xxx- Sterre