Pagina's

zaterdag 4 juni 2016

Vaseline Sugar Coated lipbalm

Heey allemaal, vandaag heb ik een review voor jullie over de Vaseline lippenbalsem. Ben je benieuwd wat ik hiervan vind? Lees dan snel verder...

Ik heb de lippenbalsem in de geur/smaak 'Sugar Coated'.

Zoals je kan zien zit de lippenbalsem in een blikje, dat er trouwens super schattig uitziet door de roze details. 


In de verpakking lijkt de lippenbalsem een roze kleurtje te hebben, maar als je hem aanbrengt is hij gewoon transparant.

Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik de verpakking er super leuk uitzien! Hij ziet er niet alleen super leuk uit, maar hij is ook super fijn!
De lippenbalsem brengt heel fijn aan. Ook voelt hij ook fijn aan op je lippen. De geur van de lippenbalsem is ook echt heerlijk! Hij ruikt lekker zoet maar toch een beetje fris, de geur heeft ook wel iets weg van rozen.

Wat je denkt ik niet moet doen met deze lippenbalsem, is hem in je broekzak doen, want de lippenbalsem is al dun en als je hem in een warme broekzak doet wordt hij nog dunner.

Ik heb deze lippenbalsem kunnen halen bij het Kruidvat, omdat ik een bepaald aantal punten op mijn pasje had staan. Maar hij is ook gewoon te koop voor €2,99

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden.

P.S. vergeet me niet te volgen op Instagram!

-xxx- Sterre