Pagina's

woensdag 22 juni 2016

'sponskwast' van Aliexpress

Heey allemaal, vandaag heb ik weer een Aliexpress review voor jullie, dit keer over een 'sponskwast' ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.

Op het bovenste plaatje zie je de sponskwast als hij droog is en op het onderste plaatje heb ik de spons eventjes onder de  kraan nat gemaakt.

Op de foto's is er niet echt verschil te zien nadat ik hem onder de kraan heb gehouden. In het echt zie je ook niet echt verschil maar je voelt het verschil wel heel goed, hij voelt veel minder hard aan.

Ik vind de 'sponskwast' erg fijn werken, fijner dan een gewone spons. Helaas is deze 'sponskwast' niet fijn om concealer onder je ogen mee aan te brengen, maar daar kan je dan gewoon een andere spons of kwast voor gebruiken.

Ik vind dit product echt heel fijn werken!

Het product is hier te vinden, voor €0,78

Dit was het weer!

-xxx- Sterre

P.S. Vergeet me niet te volgen op Instagram.