Pagina's

woensdag 8 juni 2016

Reis parfum flesje

Heey allemaal, ik ben dit weekend naar de stad geweest. Ik kwam een super leuke winkel tegen en daar nam ik een reisflesje voor parfum mee. Ben je benieuwd of dit werkt? Lees dan snel verder...

Je had het flesje in verschillende kleuren, ik heb voor roze gekozen.

Achterop staat de gebruiksaanwijzing.

Hier zie je het flesje uit de verpakking(hier is hij nog leeg).

Zoals je ziet heeft hij een gewoon spuitmondje.

Nu het vullen van het flesje...
Je moet eerst het 'spuitkopje' van je parfum/bodysplash af halen en dan houd je dit over.(Je maakt hierdoor niet je parfum/bodysplash kapot, want je kan het er daarna weer gewoon op klikken.)

Onderaan het flesje zit een klein gaatje.

(Tja hoe zal ik deze handeling logisch beschrijven...)
Je doet dan het buisje van je parfum/bodysplash onderin het gaatje van je flacon. Je drukt dan het flesje omlaag, zodat je de parfum erin hoort spuiten.(Je moet hiervoor wel goed kracht zetten...)

Misschien een beetje onduidelijk, maar op het plaatje hierboven is het flesje gevuld.

Ik vind het flesje erg handig werken, je kan je eigen parfum makkelijk meenemen. Ook is hij makkelijk weer te hervullen.

Ik heb dit parfum flesje gekocht bij de flying tiger voor €3,00
De Flying Tiger heeft maar een aantal filialen en helaas is het product niet online verkrijgbaar. Dus je zult naar een van hun winkels moeten gaan om hem te kopen, maar ze hebben wel hele andere leuke dingetjes, de webshop vindt je hier.

Dit was het weer!

Liefs Sterre