Pagina's

zaterdag 25 juni 2016

Kwasten set van Aliexpress

Hallo allemaal, laatst konden jullie in een shoplog zien dat ik deze kwasten set had besteld op Aliexpress, deze ga ik vandaag voor jullie reviewen. Ben je benieuwd of deze kwastenset gaat werken? Lees dan snel verder...

Zoals je kan zien is het een set met allemaal kwasten voor de ogen. Ik ga jullie nu 1 voor 1 de kwasten laten zien.(van rechts naar links)

Volgens mij is deze kwast bedoelt voor het aanbrengen van oogschaduw in de arcadeboog, maar ik vind hem daar te groot voor... Dus gebruik ik hem nu voor het aanbrengen van highlighter op mijn gezicht, klinkt raar, maar het werkt wel!


Over deze kwast kan ik niet terug vinden waar hij voor bedoelt is, maar is zou het zelf ook niet kunnen bedenken. Hij is wel vrij dik maar helaas te lang om te gebruiken voor het aanbrengen voor in de arcadeboog.

Bij deze kwast zou ik dus niet kunnen bedenken waar hij voor nodig is...

Deze kwast zou je kunnen gebruiken voor oogschaduw over het gehele ooglid of op het wenkbrauwbot.

Deze kwast is heel handig te gebruiken voor je wenkbrauwpoeder.

Dit kwastje kan je gebruiken voor je eyeliner.

De kwasten zijn heerlijk zacht, maar toch heel stevig. Ik had eigenlijk gedacht dat de haren eruit zouden vallen omdat ze zo goedkoop waren... Maarrr dat is niet gebeurt dus daar ben ik heel blij mee!

Ik vind de kwasten erg fijn werken.
Ik heb de kwasten besteld op Aliexpress, via deze link voor €5.32

Dit was het weer!

-xxx- Sterre