Pagina's

zaterdag 18 juni 2016

I heart make-up chocolade palette 'Naked Chocolate'

Hallo allemaal, een aantal weekjes geleden liet ik jullie mijn wishlist van april zien. Daarin konden jullie o.a. dit chocolade palette zien. Laatst liep ik door het Kruidvat en zag ik hem liggen, ik heb hem meteen gekocht en getest. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder...

Ten eerste het uiterlijk van het palette, zoooooooo mooi! Ik zou het bijna op willen eten.

Zoals je op de foto hierboven kan zien, hebben alle kleuren in het palette een naam die te maken hebben met chocolade.

Hierboven kan je de kleuren nog even goed zien. Ze zijn echt prachtig, matte kleuren, maar ook kleuren met shimmer.

Zie hier de swatches van de bovenste rij.

De swatches van de middelste rij.

En dan nog de swatches van de onderste rij.

Er zitten echt super mooie kleuren in het palette. Je zou dit palette kunnen gebruiken voor een 'everyday look', maar je kan het ook goed gebruiken als je een keer een iets heftigere look wilt maken. De highlighter links onderin, heeft echt een prachtige kleur met een hele mooie shimmer erin.
Ook zijn de kleuren echt super goed gepigmenteerd.

Ik denk dat ik dit palette er de komende tijd vaak bij zal pakken, je kan er echt heel veel verschillende looks meemaken.

Ik heb dit palette gekocht bij de Kruidvat voor €7,99
Helaas verkopen ze de producten van I heart make-up niet het hele jaar door, dus je moet er snel bij zijn om ze te kunnen bemachtigen.
Het palette is ook hier verkrijgbaar.

Dit was het weer voor vandaag!

-xxx- Sterre