Pagina's

woensdag 1 juni 2016

Essence velvet matt '07'

Heey allemaal, vandaag heb ik een review voor jullie over een lipstick uit de Essence 'velvet matt' lijn. Ben je net als ik benieuwd of deze lipstick fijn is? Lees dan snel verder...

Zoals je hierboven kan zien, ziet de lipstick er hetzelfde uit als de andere 'long lasting' lipsticks van Essence.

Ik had nog niet echt een koraal kleurtje qua lipsticks, dus dit leek me wel een geschikte kleur. Helaas is het nu het moment niet echt een goede kleur om te dragen, vanwege het weer. Ik vind het wel een heel mooi koraal kleurtje, niet te vel maar toch wel een beetje opvallend. De lipstick is inderdaad mat, maar hij is niet uitdrogend voor de lippen. Hij voelt juist heel fijn aan op de lippen. De lipstick blijft ook best wel lang zitten, zo'n 3 uur! Ik ben van plan om  binnenkort meer kleurtjes te gaan kopen!

De 'velvet matt' lipsticks van Essence zijn te koop voor €2,39 bij o.a. de Kruidvat.

Liefs Sterre