Pagina's

woensdag 15 juni 2016

Essence colour & care strengthening nail polish

Heey allemaal, vandaag een review over een nieuw lakje van Essence, die bij de vorige 
'assortiments-vernieuwing' er bij gekomen is. De 'Colour & Care Strenghthening nail polish'(Wat een naam) Zou je nagels steviger maken en een leuk kleurtje geven. Ben jij ook benieuwd of dit gaat werken? Lees dan snel verder...

(Ik heb het lakje trouwens in de kleur '02, I care for you')
Zoals jullie op de foto hierboven kunnen zien heeft het lakje een heel lief roze kleurtje, ook dekt hij best goed, na twee laagjes heb je al een super mooi resultaat! Het lakje blijft niet super lang zitten
1 รก 2 daagjes. Of het je nagels nou echt sterker maakt, ik weet het niet. Wat ik wel merk bij dit lakje, is dat mijn nagels minder beschadigd zijn na het lakken, dan bij andere lakjes. Wat ook echt super  aan dit lakje is, is dat de nagellak heel fijn aanbrengt en ook heel snel droogt.

Alle lakjes in deze lijn hebben echt super schattige pastel kleurtjes, dus ik denk dat ik binnenkort nog ga kijken of ze nog andere leuke kleurtjes hebben.

Dit was de review voor vandaag weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Sterre