Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Victoria Secret body mist 'Endless love'

Hallo, vandaag heb ik voor jullie een review over een 'body mist' van Victoria Secret, in de geur: 'Endless love'. Ik had deze al heel lang op mijn verlanglijstje staan, een weekje geleden besloot ik hem toch maar mee te nemen. Ben je benieuwd wat ik van dit product vind? Lees dan snel verder...

Als eerste al de verpakking! Echt prachtig! Hij staat ook heel mooi op je beauty tafel!

Achterop zit nog een sticker, hierop staat ook waar hij naar zou moeten ruiken.

En een prachtig gouden spuitmondje. Hierdoor ziet het product er heel luxe uit.

De body mist ruikt een beetje bloemig en 'blauw', 'blauw?' ja inderdaad 'blauw' ik weet niet waarom maar ik vind het zo'n typische blauwe geur hebben. Ik vind het echt heerlijk ruiken!
Een body mist is eigenlijk een lichtere parfum, vooral in de zomer vind ik dit heel fijn. 
De body mist is niet net als een parfum, want je kan hem eigenlijk over je hele lichaam sprayen. Niet alleen dat, maar het is ook heerlijk om het op je bed of kussen te sprayen! 
Als je de body mist gebruikt, blijft hij alleen niet super lang zitten, maar dat komt omdat het zo'n lichte geur is, je kunt hem daarom het beste 2 รก 3 keer per dag opnieuw op sprayen.

Ik ben echt heel enthousiast over de body mist van Victoria Secret. Ik denk dat ik binnenkort meer geurtjes ga proberen!


De body mist van Victoria Secret is te koop bij o.a. Etos, voor €9,99 maar er zijn heel vaak acties voor de Victoria Secret producten!

Dit was het voor vandaag! Fijn weekend nog!

-xxx- Sterre