Pagina's

woensdag 4 mei 2016

Shoplog Aliexpress.com

Heey, leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog. Vandaag heb ik op verzoek van iemand een shoplog van de website Aliexpress. Ik moet jullie van te voren alvast vertellen dat ik nog niet alles binnen heb wat ik heb besteld, daarvan zet ik wel een plaatje erin dat van de website komt.

Als eerste heb ik deze make-up spons, ik heb hier al een review over geschreven, die kan je hier vinden. 
Deze make-up spons is te bestellen in verschillende kleuren en is hier verkrijgbaar voor €0,33.

Ook heb ik een lipstick houder besteld, zoals je misschien wel kan zien is hij helaas gesneuveld tijdens de reis, maar dit heb ik kunnen maken met een beetje plakband.

Hier zie je de lipstick houder met wat babylips en lipsticks erin.
Deze lipstick houder is hier verkrijgbaar voor €3,47.

Hierboven zie je  iets waarvan je waarschijnlijk denkt: 'wat is dit?'

Er ziet een soort van ring door die je open kan maken en dan kan je de stokjes eraf halen.

Zoals je ziet, is het een stokje met een soort van nagel erop. Op die nagel kan ik dan swatches maken voor nagellak.

Dan heb ik nog deze dupe van het manizer sisters palette van The Balm.
Helaas is dit palette niet meer verkrijgbaar, deze was trouwens €3,96.
Er zijn wel een aantal andere op Aliexpress te vinden zoals deze, maar je kan natuurlijk ook alle drie de kleuren apart bestellen, dit kan bijv. hier voor €3,66 per stuk. 


Ik heb ook een kwasten set besteld, deze zijn dupes van 'Real Technics'. Deze set is voor je ogen.
De set is hier te bestellen voor €4,94.

Deze dupes van de Anastasia liquid lipsticks zagen gisteren ook in mijn brievenbus. Deze zijn helaas niet meer verkrijgbaar op de site, maar er zijn wel een heleboel anderen zoals deze. Ik bestelde deze liquid lipsticks voor €1,83.

En het laatste pakketje dat ik al binnen heb gekregen is deze dupe van The Balm. Het is het 'nude dude' palette. Helaas is ook deze niet meet verkrijgbaar maar je kan ook deze bestellen. Aan het palette dat ik heb gekocht heb ik €4,66 uitgegeven.

De volgende producten heb ik nog niet binnengekregen dus daarvan laat ik een plaatje van de website zien.

Met dit ding zou je heel gemakkelijk je kwasten schoon kunnen maken. Deze kost €0,81 en is hier te bestellen.

Dan nu echt de laatste, deze dupe van het 'nude tude' palette van The Balm. Deze is hier te koop voor €5,63.

Dit was alles wat ik de afgelopen tijd heb besteld op Aliexpress. Van alle artikelen die nog te koop zijn komt zo snel mogelijk een review online.

Dit was het weer!

-xxx- Sterre