Pagina's

woensdag 18 mei 2016

Lush Rock star zeepje

Heeey, ik ben laatst naar de Lush geweest en ik heb dit lekkere zeepje gekocht genaamd 'Rock star', in deze review ga ik jullie vertellen wat ik ervan vind.

Zoals je kan zien is het zeepje super leuk verpakt.

Hier kan je de sticker nog even goed inbeeld zien. Zoals je kan zien heb ik 140 gram gekocht voor €7,35

Ik ga hem nu uitpakken...

Tadaaa! Het is een roze zeepje <3 Super leuk!!

Ik vind het zeepje er super leuk uitzien en hij ruik ook echt heerlijk! (ojaa, nu komt mijn beste kant, geuren omschrijven) Hij ruikt een beetje naar snoep maar heeft toch iets weg van bloemen, heerlijk dus! Wat ook heel fijn is aan deze zeep is dat hij je handen lekker zacht maakt en het geurtje blijft lekker hangen, mmm... Wat ook fijn is is dat de hele ruimte naar het zeepje ruikt! Heerlijk! Wat wel een klein nadeeltje van dit zeepje is, is dat hij duurder is dan andere zeepjes, maar ik moet zeggen, het is zijn geld wel echt waard!

Ik ben enorm enthousiast over dit zeepje!

Het zeepje is trouwens verkrijgbaar in verschillende Lush winkels of gewoon in de webshop.

Dit was het weer!!

Liefs Sterre