Pagina's

woensdag 25 mei 2016

DIY onderzetters

Heey allemaal, vandaag heb ik weer een DIY voor jullie en dit keer ga ik onderzetters maken van ijslollystokjes. Ben je benieuwd hoe? Lees dan snel even verder...

Wat heb je allemaal nodig:
- Washi tape
- Lijmpistool
- Een kwast
- Lijm(dit is dit een soort van 'mod podge', maar dan van de Action)
- Ijslollystokjes
- Een krant of papier ofzo om onder het lijmpistool te leggen.

Als eerste plak je met behulp van je lijmpistool vier stokjes op elkaar.
(Je hebt 3 van deze setjes nodig voor 1 onderzetter.)

Dan pak je je washi tape erbij!

Je beplakt 5 รก 6 stokjes met washi tape. (Het leukste is als de kleuren een beetje bij elkaar passen.)

Je plakt dan met behulp van je lijmpistool een 'beplakt' stokje op de stapeltjes, die we een paar stappen hiervoor gemaakt hebben.

Dan komt het er zo uit te zien.

(Helaas deze foto kreeg ik niet gedraaid, sorry!)
Nu pak je je lijm (mod podge, achtig iets) erbij en smeer je heel je onderzetter daarmee in.

(Helaas wilde ook deze foto niet meewerken, sorry!)
Deze onderzetter heb ik ook gemaakt. Zoals je ziet is het leuk als je verschillende printjes gebruikt, maar wel mooi als er een beetje dezelfde kleuren inzitten.
Ik merkte wel dat ik het mooier is als je er 6 beplakte stokjes opplakt i.v.p. 5.

Dan komt het er ongeveer zo uit te zien.

Ik hoop dat jullie het een leuke DIY vonden!

-xxx- Sterre