Pagina's

zaterdag 21 mei 2016

Catrice absolute rose

Heey allemaal, vandaag review ik het Catrice 'Absolute rose' oogschaduw palette. Ben je benieuwd of dit palette fijn is? Lees dan snel verder...

Zoals je hierboven ziet, zitten er lichte maar ook donkere kleuren in. Natuurlijk allemaal in rozetinten...

Ook zit er een kwastje bij, met aan de ene kant een spons applicator en aan de andere kant een kwastje.

Zoals je misschien op de swatches al kan zien, zijn sommige kleuren mat en sommige hebben een mooie shimmer. Ik vind de oogschaduws heel fijn werken, ze brengen fijn aan. Ik zelf vind de kleurtjes iets te donker voor een every-day look, maar voor een feestje pak ik dit palette er vaak bij.

Dit palette is o.a. te koop bij de Kruidvat voor €4,99

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden. Is dat zo? Dan is het misschien leuk om aanstaande woensdag weer eventjes een kijkje te nemen op mijn blog, want dan staat er namelijk weer een nieuw artikel online.

-xxx- Sterre