Pagina's

woensdag 13 april 2016

wishlist april 2016

Vandaag heb ik een keer een ander soort artikel voor jullie. Namelijk mijn wishlist van dit moment. dat betekent dat ik jullie producten ga laten zien die ik heel graag wil hebben. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

1. Beautyblender €19.95
Ik denk dat dit de bekendste beautytool op het moment is. Ook ik zou super graag de Beautyblender een keer uit willen proberen...

2. Beautygloss wimpers
Silky: €6,99
Pretty: €7,99
Fluffy: €8,99
Mascha van Beautygloss heeft sinds kort haar eigen wimperlijn uitgebracht in samenwerking met Eylure. Ik ben heel benieuwd naar de wimpers, ik heb ze al een aantal keer proberen te bemachtigen maar ze waren uitverkocht....
3. ELF jumbo lippotlood in 'hot commodity' €4,00
Ik ben van plan binnenkort een bestelling te gaan doen bij ELF (EyesLipsFace). Dit prachtige jumbo lippotlood zal dan zeker in het winkelmandje gaan...


4. Lush tea tree water
100 g. €6.95
250 g. €13,25
Dit product van Lush zullen jullie al wel vaak zijn tegen gekomen. Ik ook, daardoor ben ik er zo nieuwsgierig naar geworden. Ik wilde hem laatst bestellen, maar toen zag ik de verzendkosten en die waren bijna net zo duur als het product zelf :o Als ik volgende keer bij de Lush kom ga ik dit product zeker weten meenemen.
5. Too Faced 'natural eyes' palette $36,00
Ook dit product heb ik al een aantal keer voorbij zien komen. Dit palette ziet er super mooi uit en ik denk dat je er een hele mooie everyday look mee kan maken.

6. MAC mineralize skinfinish 'faintly fabulous' €29,50
Deze maand zijn er nieuwe mineralize skinfinish poeders van MAC uitgekomen. De kleuren uit deze poeder lijken met heeeeeel mooi...

7. Fancycube €99,95
Deze box heb ik al een tijdje op het oog, het lijkt me zo mooi om mijn make-up in op te bergen. Ik wil hem al eventjes bestellen maar hij is zo duur...

8. MAC 'brave' lipstick €19,95
Ik heb nog geen MAC lipstick maar ik wil er heel graag eentje aanschaffen, de kleur brave lijkt me echt heel mooi. Helaas zijn de MAC lipsticks €20,- :o
9. make up revolution €11,10
Iedereen kent de chocolade palettes van make-up revolution wel, denk ik. Net als bij ELF wil ik binnenkort ook een bestelling gaan plaatsen op de website van make-up revolution. De chocolade palettes zullen dan zeker in het mandje gaan.

10. MAC 'faux' lipstick €19,95
Ook deze kleur van MAC lijkt me heel mooi, het is denk ik een van de bekendste MAC lipsticks. En ook ik zou deze kleur graag een keer willen uitproberen.

Dit was het artikel van vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
-xxx- Sterre