Pagina's

zaterdag 30 april 2016

Make-up spons van Aliexpress

Vandaag heb ik een review over een product van Aliexpress. Namelijk een make-up spons,
Ben je benieuwd of deze spons zal werken? Lees dan snel verder...

Het is lastig te zien op camera, maar de onderkant is plat, ook is hij niet zo groot, maar hopelijk wordt dit beter als ik hem onder de kraan houdt...

Zo ziet de spons eruit nadat ik hem onder de kraan heb gehouden, niet veel veranderd dus...

Op de site leek de onderkant van de spons gewoon rond, maar dat is het dus niet echt. Maar op zich werkt een platte onderkant best fijn. Ik gebruik de platte onderkant voor de foundation over mijn hele gezicht, en het puntje voor de concealer onder mijn ogen. Wel moet ik zeggen dat ik de spons erg hard vind, hij voelt dus niet heel fijn aan op de huid.

Ik vind de spons niet zo fijn, hij voelt niet prettig aan en zuigt veel product op.

De make-up spons kostte €0,33

De spons is via deze link verkrijgbaar.

Ik hoop dat jullie dit een leuke review vonden.

Liefs Sterre