Pagina's

zaterdag 23 april 2016

Etos fixing spray

Vandaag heb ik voor jullie een review over de welbekende 'Etos fixing spray'. Met deze spray Zou het poederige laagje van je make-up af moeten gaan en het zou ook langer en beter blijven zitten.
Ben je net als ik benieuwd of dit allemaal gaat lukken? Lees dan snel verder...

Op de achterkant zie je een klein stukje tekst.

Zo eventjes ingezoomd, zoals je ziet staat er een duidelijke uitleg over het product.

Toen ik de spray voor het eerst wilde gebruiken Was ik erg benieuwd of er een harde straal of een fijne nevel uitkwam, maar gelukkig was het dat laatste. Nadat ik de spray had opgespoten Was mijn gezicht een beetje vochtig, maar Dat trekt snel weer weg. Als de spray is opgedroogd, is het poederige laagje van je gezicht af. Door de spray zou je make-up ook langer en beter blijven zitten, maar of dat nu ook echt verbeterd is, ik weet het niet...
Ik vind de Etos fixing spray erg fijn Ik zou hem zeker weten weer opnieuw kopen.

De Etos fixingspray is te koop bij de Etos voor €4,99

Dit was het weer! Fijn weekend nog!
-xxx- Sterre