Pagina's

woensdag 27 april 2016

Essence sheer & shine lipstick

Heey iedereen, vandaag review ik 2 Essence sheer and shine lipsticks. Ben je benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder...


Ik heb twee kleuren namelijk, '02 cute nude' en '13 candy love'. Een mooi nude kleurtje en een prachtig roze kleurtje.

Hierboven zie je de swatches van de 2 lipsticks, zonder flits.

Hierboven zie je de 2 swatches, met flits.

Ik vind de lipsticks er erg leuk uitzien, met die gekleurde dop. De doppen zijn dezelfde kleur als de lipstick zelf.
De sheer & shine lipsticks brengen heel fijn aan, het lijkt een beetje op een lippenbalsem. De lipsticks geven niet super veel kleur af, maar ze geven wel een mooi gekleurd glansje. Ook voelen ze heel erg fijn aan op de lippen. De lipsticks bijven ong. 4 uur zitten.

Ik ben enorm fan van de Essence sheer and shine lipsticks, ik ben van plan binnenkort meer kleuren te gaan kopen.

De lipstick zijn o.a. te koop bij de Kruidvat voor €1,99

Liefs Sterre