Pagina's

woensdag 6 april 2016

EOS Honeysuckle Honeydew

Vandaag is het zover, een review op mijn blog over de welbekende EOS lipbalm!
Ben jij net zo enthousiast als ik? Lees dan snel verder...

Ik heb de EOS in de smaak/geur 'Honeysuckle Honeydew'.
Het bekende uiterlijk van de EOS lipbalms ziet er natuurlijk super cute uit. De geur is moeilijk te omschrijven, maar ik zou zeggen: 'Heerlijke zoete tropische vruchten'. De EOS ruikt niet alleen heerlijk, maar verzorgt je lippen ook nog eens goed. Ik ben enorm fan van de EOS lipbalms, ik heb ze bijna allemaal...

Ik heb ze besteld op de site:
Voor €5.95 per stuk.
De producten van EOS zijn eventjes niet verkrijgbaar op de site van Alice & Jo.

Dit was het weer voor vandaag!

Liefs Sterre

P.S: Als je benieuwd bent naar de EOS lipbalms, kijk dan zeker eventjes op de site van Alice & Jo. Alice & Jo is een Nederlandse site waar je bekende(vaak moeilijk verkrijgbare) beauty producten kan kopen, dus ook de EOS lipbalms.
De producten van EOS zijn eventjes niet verkrijgbaar op de site van Alice & Jo.