Pagina's

vrijdag 8 april 2016

Action shoplog

'Huh staat er op vrijdag een artikel online?', ja dat klopt. Ik ben het hele weekend op scouting weekend dus kan ik geen artikel uploaden. Dus daarom staat hij vandaag, vrijdag online. Maarjaa laten we maar snel beginnen...

Ik ben laatst naar de Action geweest want ik had wat spulletjes nodig. Toen dacht ik: 'Hmm misschien kan ik hier wel een shoplog over maken', dus bij deze. Het is niet super veel maarja...

Een flesje lijm (dit is een soort van 'mod podge')
Deze was €0,89

ijs lollystokjes.
Deze lollystokjes waren €0,49 per pakje. (100 stokjes per pakje)

Ik zag deze roosjes en ik kon ze echt niet laten liggen... Ik dacht dat deze papieren roosjes wel leuk zouden zijn voor bij foto's voor mijn blog.
De papieren roosjes waren €0,69 per pakje (12 in een verpakking)

Een aantal nieuwe washi tapes....
1 pakje washi tape kost €0,79

Ik wilde erg graag een keer neusstrips uittesten en ik dacht 'ach ja, zo duur zijn ze nou ook weer niet' dus ik heb deze meegenomen.
1 doosje neusstrips kost €0.99 (6 strips in één doosje)

Ik had nieuwe wattenschijfjes nodig, dus die heb ik ook maar meteen meegenomen.
Deze waren €0.54 per pak(in één pak wattenschijfjes zitten er 80)

Zoals jullie misschien al zagen waren het veel spullen voor een DIY..... Deze zullen jullie binnenkort op mijn blog zien verschijnen.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden (ondanks ik niet heel veel had gekocht).

Liefs Sterre x