Pagina's

woensdag 2 maart 2016

Nivea reinigingsmelk

Hallo allemaal, dit keer schrijf ik een review over de Nivea reinigingsmelk. 

Je hebt de reinigingsmelk voor de: gevoelige huid, droge of gevoelige huid en ook nog voor de normale tot gemengde huid. Die laatste heb ik.

Op de achterkant staan de gebruiksaanwijzing en de ingrediënten.

Net als het Nivea micellair water heeft ook de reinigingsmelk een dop die je open kan klikken en dan zit er een klein gaatje in, zodat je genoeg op je watje kunt doen.

Ik gebruik de reinigingsmelk nadat ik het micellair water heb gebruikt, om de laatste restjes make-up te verwijderen en om de huid een beetje te verzorgen. Omdat het reinigingsmelk heet lijkt het alsof het heel waterig is, maar eigenlijk lijkt het een beetje op crème. nadat ik de melk heb gebruikt, is mijn huid heerlijk zacht.

Ik vind het een heel fijn product, en zou het anderen zeker aanraden. je kan de reinigingsmelk kopen bij o.a de Kruidvat voor €4.39

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Tot de volgende keer!
-xxx- Sterre