Pagina's

zaterdag 12 maart 2016

Nivea micellair water

Dit keer heb ik voor jullie een review over het Nivea micellair water. 

Het micellair water is er in 3 verschillende soorten: gevoelige huid, droge of gevoelige huid en voor de normale tot gemengde huid.
Ik heb hem voor de normale tot gemengde huid. 

Achterop staan de gebruiksaanwijzing en de ingrediƫnten.

Het heeft een dop die je open kan klikken en dan zit er een gaatje in zodat er niet te veel en niet te weinig op je watje komt.

Ik gebruik het micellair water 's avonds om mijn oog en mijn gezicht make-up te verwijderen. Ik laat het watje dan even op mijn ogen liggen en daarna wrijf ik een beetje zodat alles goed los komt en eraf gaat. Voor mijn gezicht ga ik gewoon met het watje over mijn gezicht en verwijder ik de gezicht make-up. Ik vind het water erg fijn werken en het haalt je make-up er goed af.

Ik zou dit product zeker weten nog een keer opnieuw kopen. Het Nivea micellair water kost bij de Kruidvat €5.99

Dit was het weer!
-xxx- Sterre