Pagina's

woensdag 30 maart 2016

Louis Widmer lijn

Heey allemaal, vandaag ga ik jullie wat vertellen over de reinigende mousse en de hydraterende verzorging, van 'skin appeal' van Louis Widmer.

Hierboven zie je de verpakkingen. Ik vind het er erg mooi uitzien.

Op de achterkant staan alle ingrediënten.

Ik heb best wel een vette onzuivere huid. Daarom ben ik een jaar geleden naar de drogist gegaan en dit werd me aangeraden, dus die heb ik maar meteen meegenomen. Ik gebruik de mousse onder de douche en de crème gebruik ik na het douchen.
Ik vind de producten lekker ruiken, lekker fris. De mousse brengt erg fijn aan, net zoals de crème. De producten verminderen mijn puistjes heel erg, dus dat is fijn. Ik zou deze producten zeker aanraden als je net als mij last hebt van puistjes.
Ik zou dit product zeker weten opnieuw kopen:)

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden!
Tot de volgende keer!
Liefs Sterre x