Pagina's

zaterdag 19 maart 2016

Gelballetjes

Ik had van de week een bestelling geplaatst op de site http://www.gelballetjes.nl/ In dit artikel ga ik jullie laten zien wat erin zit.

In de envelop zat een gebruiksaanwijzing en een aantal zakjes met gelballetjes.

Dit was de gebruiksaanwijzing.

Ik neem dit keer de hoeveelheid van 2 zakjes, dus er moet 1600 ml water in een schaal.

Zo zien de balletjes eruit als je ze uit het zakje haalt.

Ik heb een aantal balletjes in de schaal gedaan, zo laat ik ze een nachtje liggen.

Na 3 uurtjes zagen ze er zo uit.

De volgende ochtend waren ze nog groter geworden, dit is de maximale grote dat de balletjes kunnen worden.

Kijk hoe groot dat verschil is met hoe ze er eerst uitzagen.

Helaas zaten er ook een paar kapotte in.

Ik heb de balletjes in een vaas gedaan, zo kan ik ze als decoratie op mijn kamer zetten.

Ik vond het echt super leuk om te doen en het staat ook heel mooi op je kamer. De gelballetjes zijn te koop voor €0.99 per zakje in een zakje zit 5 gram, dit lijkt weinig maar de vaas die je hierboven ziet, zijn 2 zakjes. het pakketje wordt gewoon met de brievenbuspost bezorgd en is er binnen 2-3 werkdagen.

Op deze site zijn de gelballetjes verkrijgbaar:

Liefs, Sterre