Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Essence all about nudes

Laatst heb ik dit palette gekocht en ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik er een review over ging schrijven. Dus bij deze....

Hierboven zie je het 'all about nudes' van Essence. De naam zegt het al, er zitten alleen maar nude kleurtjes in.

Hier zie je de swatches van het palette, op camera komt het niet zo goed over, maar sommige kleuren zijn mat en sommige hebben een mooie shimmer erin zitten. Omdat het allemaal natuurlijke kleuren zijn, zijn ze goed te dragen. Ik vind de oogschaduw fijn werken, de structuur is heel fijn. Er zitten kleuren in die goed bij elkaar passen, zo kan je een mooie look maken. Het palette is te koop bij de Kruidvat voor €3.99

Ik zou dit palette zeker aanraden, als je nog een palette zoekt voor een mooie everyday look

-xxx- Sterre