Pagina's

dinsdag 16 februari 2016

Swap met Kim van xgirlssonlyx

Heey allemaal, ik heb vorige week een swap gedaan met Kim van xgirlssonlyx. We hadden afgesproken om voor €10,- spulletjes te kopen en dit aan elkaar geven, in dit artikel laat ik jullie zien wat ik van Kim heb gekregen. (zie alle linkjes van Kim onderaan dit artikel)

Het zat in een super cute tasje, met een heel lief kaartje.

Alles zat heel mooi in roze crêpe papier ingepakt. Toen alles uit het tasje was, zag ik dat er ook nog hele schattige hartjes inzaten.

Dit zat er allemaal in.

Als eerste een zwarte eyeliner pen van Essense.

Een super schattige hartjes handwarmer.

Een Essence lipstick van de longlasting lijn in de kleur 03 'come naturally'.

Een oogschaduw palette dat al eventjes op mijn lijstje stond, het 'absolute nude' palette van Catrice.

En als laatste twee lekkere maskertjes. Deze zijn altijd fijn om te hebben.

Dit was dan alles wat ik heb gekregen van Kim deze swap. Check hieronder ook even alle linkjes van Kim, e heeft namelijk een super leuk blog. In het artikel op Kim haar blog zie je alles wat ik voor haar heb gekocht.

Instagram van Kim:
Blog van Kim: