Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Kruidvat shoplog

 Heey allemaal, vandaag heb ik een Kruidvat shoplog voor jullie. Ik heb een aantal dingen gekocht en in dit artikel ga ik jullie vertellen welke.
Als eerste heb ik van Nivea de reinigingsmelk gekocht. Ik heb hem voor de normale tot gemengde huid. Deze was €4,39

Ook heb ik van Nivea het micellair water gehaald, deze is ook voor de normale tot gemengde huid. deze kostte €5,99

Altijd handig wattenschijfjes, deze zaten in een pak van 3 voor €1,78

Mijn concealer was op dus die heb ik ook maar even een nieuwe gehaald. Ik heb hem van Essence in de kleur 20 'soft beige'. Deze was €2,59

Ook heb ik even 2 nieuwe gel nagellakjes van Essence gehaald. De roze met glitters is: 07 'Party princess' en de mint groene is: 40 'Play with my mint' Voor €1,69 per stuk.

Ik kon deze schattige kwasten van Essence niet laten liggen en nam er 3 mee, namelijk: de concealer brush voor €1,59 De eye blender brush voor €1,59 en de smokey eyes brush voor €1,39

Ook naar dit pallet was ik nieuwsgierig, dus nam ik het 'All about nudes eyeshadow' mee voor €3,99 

Deze kleuren leken me ook prachtig dus kocht ik het 'All about bronze eyeshadow' . Ook deze was €3,99

Het 'Mua undress me too' pallet leek me ook wel mooi en ik was benieuwd naar de kwaliteit dus nam ik het pallet mee voor €5,99

Dit was alles wat ik bij de Kruidvat heb gekocht, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Van alle artikelen komen nog reviews online.
-xxx- Sterre