Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Essence kwasten

Hoi allemaal, deze keer heb ik voor jullie een review over de kwasten van Essence. 

Ik heb de eye blender brush, smokey eye brush en de concealer brush.

De haartjes hebben deels dezelfde kleur als de rest van de kwast. De bovenkant van de haartjes zijn wit. Ook zijn  de haartjes van de kwast heel lekker zacht.

We beginnen met de concealer brush. De kwast heeft een mooie roze kleur met een leuk wit patroontje erop. De kwast verdeelt je concealer goed.

Hier nog even een close up.

Nu de eye blender. De eye blender heeft een prachtige paarse kleur, deze heeft ook een mooi wit patroontje erop. De kwast is heel fijn om je oogschaduw mee te blenden.

Nog even inzoomen zodat je de haartjes goed kan zien.

En als laatste hebben we nog de smokey eye brush. ook deze heeft een prachtige kleur met een wit patroontje erop. Ik gebruik deze kwast om mijn oogschaduw mee aan te brengen. Hij werkt fijn en is precies groot genoeg.

Zo zien de haartjes eruit.

Ik vind deze kwasten erg fijn en goed betaalbaar de concealer en de eye blender brush waren  €1,59 per stuk en de smokey eye brush was €1.39. Ik zou deze kwasten zeker aan raden.
Dit was het weer!
-xxx- Sterre