Pagina's

zaterdag 16 januari 2016

Matte maker maybelline

Heey allemaal, vandaag ga ik een review schrijven over de matte maker van Maybelline. Ben je benieuwd wat ik hiervan vind lees dan even verder.

Ten eerste ziet de verpakking er niet heel bijzonder uit maar de draaidop die het heeft is wel een leuk idee.

Ik heb de matte maker van Maybelline in de kleur: 30 natural beige.

Dit is de swatch die ik gemaakt heb is niet heel goed te zien, maar op het gezicht zie je toch wel enig sinds verschil als je het wel of niet aanbrengt. 

De matte maker brengt fijn aan en mijn gezicht blijft de hele dag mooi mat en begint niet te glimmen. Ook is het fijn dat de poeder in 4 verschillende kleuren te verkrijgen is, zo is er voor iedereen wel een geschikte kleur te vinden.
Hier voor had ik een ander product om mijn gezicht af te poederen, maar ik merk dat sinds ik deze heb dat ik steeds vaker naar deze grijp.

Ik ben erg tevreden over het product en zou het anderen zeker weten aan raden.

De matte maker is onder andere te koop bij Kruidvat voor €9,99

Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs,Sterre